Franchise Beauty World Studio

Öppna din moderna hudvårdverksamhet tillsammans med professionella.

Beauty World Studio expert på marknaden för kosmetologiska tjänster

Grunden för vår verksamhet är ansikts- och kroppsbehandlingar som kombinerar avancerad teknik med beprövade och bästa metoder.

Erfarenhet av arbete inom skönhetsindustrin sedan 2011.

Erfarenhet av arbete inom skönhetsindustrin sedan 2011.

Egen framgångsrik hudvårdverksamhet i Stockholm.

Egen framgångsrik hudvårdverksamhet i Stockholm.

Innovativa arbetsmetoder

Innovativa arbetsmetoder

Certifikat från Svenska Hälso & Skönhet Terapeuternas Förbund

Certifikat från Svenska Hälso & Skönhet Terapeuternas Förbund

Beauty World Studio erbjuder inte bara högkvalitativ service utan skapar också en maximal komfort och strävar efter att hjälpa sina kunder att nå sina mål, vilket gör varje besök till ett steg mot en bättre version av sig själva.

På väg mot ledarskap

Vi lär ut och lär oss ständigt själva, inför nya tillvägagångssätt och sätter trender. Vi har förtroende inte bara från våra kunder utan också från hudvårdverkare, med många av vilka vi har exklusiva samarbetsvillkor.
Nu har du möjligheten att ansluta dig till vår framgång och öppna din egen Beauty World Studio. Vi söker franchisetagare som är redo att utveckla marknaden tillsammans med oss och bli ledare.

Иконка 1

Stor efterfrågan på
hudvård behandlingar

Иконка 2

Beprövad affärsmodell

Beauty World Sweden
Фото
Иконка 2

Tillgängliga investeringar
och snabb avkastning

Иконка 2

Välbeprövade standarder
för genomförande av behandlingar

Иконка 1

Centraliserade leveranser av
hudvård produkter och utrustning

Иконка 2

Egen utbildningsakademi
Victoria Grepo Akademia

Фото
Фото
Иконка 2

Starkt eget varumärke av grundaren –
Victoria Grepo

Иконка 2

Pålitliga leverantörer med
exklusiva villkor

Иконка 1

Bekväm automatiserad
kundbokningssystem

Иконка 2

Effektiv marknadsföring

Beauty World Sweden

Beauty World Studio kommer att förse dig med allt du behöver för en framgångsrik start och effektiv hantering av din hudvårdverksamhet.

Formatet för din framgång

Vår franchise är utformad så att din hudvårdverksamhet i början kommer att erbjuda de mest eftertraktade tjänsterna för att snabbt återbetala investeringar och bygga upp en kundbas. Med tiden kommer vi dock att utöka ditt sortiment för att tillgodose ett bredare spektrum av kundbehov.

  • Lokalens yta: Minst 45 m²
  • Zonindelning:
    - Reception och vänteområde
    - 1-2 arbetsrum
  • Tjänster:
    - Utvecklingssteg 1: Hydrafacial behandlingar, Microneedling, Peeling och ansiktsrengöring, BB glow, Ögonfransförlängning, Färgning och lyft av ögonbryn och ögonfransar
    - Utvecklingssteg 2: HIFU, SMAS-lyft, LPG-massage, Behandlingar med CO2-laser, Hårborttagning
  • Nödvändig personal: 1-2 kosmetologer

Formatet för din framgång

Vår franchise är utformad så att din hudvårdverksamhet i början kommer att erbjuda de mest eftertraktade tjänsterna för att snabbt återbetala investeringar och bygga upp en kundbas. Med tiden kommer vi dock att utöka ditt sortiment för att tillgodose ett bredare spektrum av kundbehov.

  • Lokalens yta: Minst 45 m²
  • Zonindelning:
    - Reception och vänteområde
    - 1-2 arbetsrum
  • Tjänster:
    - Utvecklingssteg 1: Hydrafacial behandlingar, Microneedling, Peeling och ansiktsrengöring, BB glow, Ögonfransförlängning, Färgning och lyft av ögonbryn och ögonfransar
    - Utvecklingssteg 2: HIFU, SMAS-lyft, LPG-massage, Behandlingar med CO2-laser, Hårborttagning
  • Nödvändig personal: 1-2 kosmetologer
Lokalens yta

Lokalens yta

Zonindelning

Zonindelning

Tjänster

Tjänster

Nödvändig personal

Nödvändig personal

Beauty World Studio = dynamik

I öppningsskedet av kosmetologin
  • Rekommendationer för att hitta rätt läge och optimala lokaler samt deras godkännande
  • Utbildning av franchisetagare i affärsdrift
  • Utveckling av designprojekt och överlämning av varumärkesmanual för att genomföra renoveringsarbeten
  • Tillhandahållande av en lista över nödvändiga möbler samt kontaktuppgifter till pålitliga leverantörer
  • Fastställande av utbudet av tjänster och produkter med rekommendationer för prissättning
  • Leverans av utrustning till exklusiva priser
  • Anslutning till bokningssystem och lojalitetsprogram
  • Rekommendationer och kriterier för att hitta personal
  • Utbildning och certifiering av personal
  • Överlämning av arbetsstandarder, kommunikationsinstruktioner och tjänsteregler för personal samt annan nödvändig dokumentation
  • Publicering av information om franchisetagarens kosmetologi på företagets webbplats
  • Inkludering av franchisetagarens kosmetologi i den övergripande marknadsföringsstrategin
  • Överlämning av standarder för hantering av sociala mediesidor och rekommendationer för att bygga kosmetologers personliga varumärken
  • Lansering av en reklamkampanj inför öppningen av kosmetologin
Under arbetets gång
  • Centraliserade leveranser av kosmetiska produkter och förbrukningsmaterial
  • Hantering av tjänsteutbud: utökning av format, tillägg av utrustning och nya tjänster
  • Utveckling av kampanjer, rabatter, säsongserbjudanden och genomförande över hela nätverket
  • Kontroll av att arbetsstandarder följs
  • Centraliserad lokal digital marknadsföring (målinriktad reklam)
  • Rekommendationer för offline-främjande av kosmetologin
  • Försäljningsanalys och andra effektivitetsindikatorer
  • Rekommendationer för förbättring av arbetet och ökning av försäljningen
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
  • DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL

Vägen till att öppna Beauty World Studio

01
Fyll i formuläret på hemsidan
02
Bekanta dig med teamet och diskutera detaljerna för samarbetet
03
Sökning av lokal
04
Undertecknande av franchiseavtalet
05
Utförande av renoveringsarbeten
06
Rekrytering och utbildning av personal
07
Leverans av utrustning och kosmetiska produkter
08
Anslutning till bokningssystemet
09
Start av reklamkampanjen
10
Början på din framgångsrika verksamhet

Utveckla din verksamhet tillsammans med oss