Produkter på köpet | Handla för minst 2.001 kr för fri frakt.
Franchise Beauty World Studio
Beauty World Studio expert på marknaden för kosmetologiska tjänster
Grunden för vår verksamhet är ansikts- och kroppsbehandlingar som kombinerar avancerad teknik med beprövade och bästa metoder.
Erfarenhet av arbete inom skönhetsindustrin sedan 2011.
Egen framgångsrik hudvårdverksamhet i Stockholm.
Innovativa arbetsmetoder
Certifikat från Svenska Hälso & Skönhet Terapeuternas Förbund
Beauty World Studio erbjuder inte bara högkvalitativ service utan skapar också en maximal komfort och strävar efter att hjälpa sina kunder att nå sina mål, vilket gör varje besök till ett steg mot en bättre version av sig själva.
På väg mot ledarskap
Vi lär ut och lär oss ständigt själva, inför nya tillvägagångssätt och sätter trender. Vi har förtroende inte bara från våra kunder utan också från hudvårdverkare, med många av vilka vi har exklusiva samarbetsvillkor.
Nu har du möjligheten att ansluta dig till vår framgång och öppna din egen Beauty World Studio. Vi söker franchisetagare som är redo att utveckla marknaden tillsammans med oss och bli ledare.
Stor efterfrågan på |
Beprövad affärsmodell |
|
Tillgängliga investeringar |
Välbeprövade standarder |
|
Centraliserade leveranser av |
Egen utbildningsakademi |
|
Starkt eget varumärke av grundaren – |
Pålitliga leverantörer med |
|
Bekväm automatiserad |
Effektiv marknadsföring |
Beauty World Studio = dynamik
I öppningsskedet av kosmetologin
- Rekommendationer för att hitta rätt läge och optimala lokaler samt deras godkännande
- Utbildning av franchisetagare i affärsdrift
- Utveckling av designprojekt och överlämning av varumärkesmanual för att genomföra renoveringsarbeten
- Tillhandahållande av en lista över nödvändiga möbler samt kontaktuppgifter till pålitliga leverantörer
- Fastställande av utbudet av tjänster och produkter med rekommendationer för prissättning
- Leverans av utrustning till exklusiva priser
- Anslutning till bokningssystem och lojalitetsprogram
- Rekommendationer och kriterier för att hitta personal
- Utbildning och certifiering av personal
- Överlämning av arbetsstandarder, kommunikationsinstruktioner och tjänsteregler för personal samt annan nödvändig dokumentation
- Publicering av information om franchisetagarens kosmetologi på företagets webbplats
- Inkludering av franchisetagarens kosmetologi i den övergripande marknadsföringsstrategin
- Överlämning av standarder för hantering av sociala mediesidor och rekommendationer för att bygga kosmetologers personliga varumärken
- Lansering av en reklamkampanj inför öppningen av kosmetologin
Under arbetets gång
- Centraliserade leveranser av kosmetiska produkter och förbrukningsmaterial
- Hantering av tjänsteutbud: utökning av format, tillägg av utrustning och nya tjänster
- Utveckling av kampanjer, rabatter, säsongserbjudanden och genomförande över hela nätverket
- Kontroll av att arbetsstandarder följs
- Centraliserad lokal digital marknadsföring (målinriktad reklam)
- Rekommendationer för offline-främjande av kosmetologin
- Försäljningsanalys och andra effektivitetsindikatorer
- Rekommendationer för förbättring av arbetet och ökning av försäljningen
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL
- DIN FRAMGÅNG ÄR VÅRT GEMENSAMMA MÅL